Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

koncert

2 posters

Go down

koncert  Empty koncert

Pisanie by Aurelio Nie Gru 02, 2012 8:20 pm

Dziś jestem muzykiem prawdziwym. Ubranym w czarne spodnie i skórzane buty. Butem stukam od podest. Sceny, po którą nią stoją ludzie. Oni. One. Czasem zaklaszczą, czasem krzykną. Uśmiecham się, kiedy zamruczą pod nosem kilka słów naszej ostatniej piosenki. On też ze mną jest. Kilka kroków dalej. Ustami dotyka mikrofon, a w jego ustach utkwione jest spojrzenie zza sceny, które przygląda się im z tą samą fascynacją, co wcześniej. Za pierwszym razem. Jest jego światełkiem, na co ja spoglądam z zazdrością. Iskierką w oku. Bo przed sobą nie widzę nic poza zadymioną pustką. Chciałbym, aby jedna para oczu widziała jak unoszą ku górze kąciki ust, czując na sobie jej spojrzenie. Myślę o tym często, kiedy palcami głaszczę progi i ustami przytrzymują papierosa. Znów chowam się za dymem. I widzę ją, która trąca w bok napalonego blondyna i mówi mu, że jej chłopcem jestem ja. Nikomu o tym nie mówię. Nawet jemu, choć ona widzi, że smutny mam wzrok, gdy patrzę jak wita go po kolejnym wspaniałym scenicznym przeżyciu. Odchodzę na bok i dymem z kolejnego papierosa wypełniam zepsute płuca. Oprę się o ścianę i będę tak stał, poprawiając rękaw koszuli, aż każą mi wyjść.
Aurelio
Aurelio
kotlecik


Powrót do góry Go down

koncert  Empty Re: koncert

Pisanie by Penelopa Nie Gru 02, 2012 10:31 pm

aurelio i jego aw <3 najlepiej. Ogólnie chciałabym oddać to forum pod imienie Aurelia Poleta Kotleta, bo jest najcudniejszą osobą na świecie, a do tego bez niego nigdy nie byłoby najlepszej kapeli na świecie czyli PULPETÓW KOTLETÓW zwanych cecill chops, nazwa taka ładna że aż mi się buzia uśmiecha.